RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

Израда стратешког и оперативног маркетинг плана за део туристичког кластера југозападне Србије

Назив пројекта: Израда стратешког и оперативног маркетинг плана за део туристичког кластера југозападне Србије

Програм: ПРОГРЕС

Укупна вредност пројекта: 68.640

Донатор: Швајцарска агенција за развој и сарадњу и Европска унија

Носи
лац пројекта: Регионална развојна агенција Златибор

Локација пројекта: Златиборски округ и општина Ивањица(Моравички округ).

Трајање пројекта: 24.3.2013-1.11.2013

Општи циљ пројекта:
Допринос одрживом социо-економнском развоју југозападне Србије

Специфични циљеви пројекта: Југозападна Србија је високо конкурентна дестинација на домаћем и међународном тржишту атрактивна за директне инвестиције

Резултати пројекта:

1. Креиран и усвојен Маркетинг План
дестинације Златибор Златар

2. Повећани капацитети кључних заинтересованих страна за планирање и имплементацију маркетинга дестинације

3. Повећана позитивна перцепција Туристичке регије западна Србија од стране домаћих и страних туриста

Све чланке везане за реализацију пројеката можете погледати овде.

 

 

Избор из конкурса

Јавни позив за развојне пројекте предузетништва

Институција која расписује конкурс: Министарство привреде

Рок за предају документације: 31-12-2018

Тема: Развој предузетништва
 

Избор из вести

Компанија дм дрогерие маркт покреће пројекат „дм инкубатор”

Најуспешнији, нови производи српских произвођача наћи ће се на полицама свих дм продајних објеката широм Србије

Београд, 1. октобар 2018. године – Компанија дм дрогерие маркт покренула је пројекат „дм инкубатор” који српским произвођачима пружа могућност да развију свој производ и пласирају га на домаће тржиште кроз ланац дм продавница, како би допринела развоју домаће производње и конкурентности домаћих производа на нашем тржишту. Учешћем у овом пројекту, који се реализује у сарадњи са УСАИД Пројектом за конкурентну привреду, Развојном агенцијом Србије (РАС) и Националним удружењем за развој органске производње Сербиа Органица, произвођачи из сегмента хране, додатака прехрани или козметике, односно производа за негу и лепоту, стичу могућност да свој производ на најбољи начин представе на домаћем и, потенцијално, најзахтевнијим европским тржиштима.

 

Тренутна посета

Имамо 162 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Релаизовани пројекти Израда стратешког и оперативног маркетинг плана за део туристичког кластера југозападне Србије