RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

Зашто локални производи нису довољно заступљени у туристичкој понуди?

У оквиру пројекта Регионални ланац вредности на подручју међуопштинске сарадње, 2., 3.и 4. децембра  одржани су састанци у Ужицу, Новој Вароши и на Златибору на којима су представници хотелско – угоститељског сектора, произвођача, локалних власти, туристичких организација и агенција дискутовали о могућностима за успостављање ланца набавке локалних производа за индустрију туризма.

Након  истраживање и анализа  тражње и понуде локалних производа на територији Златибора, Златара и Таре које је спроведено током септембра, октобра и новембра, ови састанци су организовани са циљем да се тестирају налази истраживања и заједнички дође до кључних препорука и акционог плана за успостављање функционалнијег ланца набавке. Кроз истраживање је анкетирано  300 туриста, 100 субјеката хотелско – угоститељског сектора, 200 пољопривредних газдинстава и 100 фирми које се баве производњом и/или прерадом локалних производа. На основу прелиминарних резултата анализе, урађени су и дубински интервјуи са 50 хотела и ресторана и 50 фирми са овог подручја.

Резултати истраживања показали су да локални производи нису довољно заступљени у туристичкој понуди и да не одговарају потребама и захтевима туриста. Са друге стране, недостатак синхронизоване промоције и сарадње свих актера  развоја туризма такође представља проблем у контексту заокруживања  туристичког производа регије Западна Србија.  Локални производи имају потенцијале, али су као последица недовољне сарадње на промоцији, од стране туриста препознати само млечни и сувомеснати производи и ракија, док су  мед, лековито биље, воћне прерађевине и зантаски производи недовољно присутни и маргинализовани. 

На основу информација и предлога који су изнети током дискусија на састанцима, припремиће се акциони план за имплементацију 3 кључне препоруке, које би средњорочно могле да допринесу решавању идентификованих проблема. На завршном догађају који је планиран у  другој половини јануара 2014., биће представљена платформа за будуће активности и пројекте свих заинтересованих страна на подручју Златибора, Златара и Таре.

Прилог ТВ Лав можете погледати овде.

Избор из конкурса

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ НА 23. МЕЂУНАРОДНОМ САЈМУ ПРИВРЕДЕ

Привредна комора Србије и Развојна агенција Србије, на основу Уговора о заједничкој организацији наступа домаћих привредника на 23. Међународном сајму привреде у Мостару, Босна и Херцеговина закљученог дана 24.01.2020. године између Развојне агенције Србије и Привредне коморе Србије и Правила о учествовању на сајму од 26.08.2019. године, заједнички објављују

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ
НА 23. МЕЂУНАРОДНОМ САЈМУ ПРИВРЕДЕ
у Мостару, Босна и Херцеговина

Привредна комора Србије и Развојна агенција Србије организују наступ српских привредника у оквиру националног штанда Србије на предстојећем 23. Међународном сајму привреде који ће се одржати у Мостару, Босна и Херцеговина, у периоду од 31. марта до 4. априла 2020. године.
 

Избор из вести

Такмичење за најбољу технолошку иновацију у Србији

Основне информације о организацији националног Такмичења за најбољу технолошку иновацију у Србији

Такмичење за најбољу технолошку иновацију у Србији, као државни пројекат, непрекидно се одржава почев од 2005. године за сваку календарску годину, тако што се почетком године објави почетак, а у периоду април-новембар врше се обуке и провере достигнутог нивоа такмичарских тимова. Финале са шест најбоље пласираних трочланих тимова одржава се, по традицији,  22. децембра, од 20.00 h, у директном преносу на РТС-у.
Иноватори из Републике Српске укључени су од 2007. године у јединствени систем такмичења за обе српске државе.
Носилац Такмичења је ресорно министарство науке Републике Србије, у коме је по замисли координатора, оно и успостављено крајем 2004. године. У реализацију, у одређеним фазама, укључени су и ресорно министарство науке  Републике Српске, Привредне коморе Србије и Републике Српске, Фонд за иновациону делатност, Завод за интелектуалну својину, Стална конференција градова и општина, Новосадски сајам и Београдски сајам. Званични медијски партнер, је РТС, док РТВ, РТРС, као и сви други медији са националном, регионалном или локалном фреквенцијом, пружају подршку реализацији читавог пројекта.

 

Тренутна посета

Имамо 607 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Регионални развој Зашто локални производи нису довољно заступљени у туристичкој понуди?