RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

Зашто локални производи нису довољно заступљени у туристичкој понуди?

У оквиру пројекта Регионални ланац вредности на подручју међуопштинске сарадње, 2., 3.и 4. децембра  одржани су састанци у Ужицу, Новој Вароши и на Златибору на којима су представници хотелско – угоститељског сектора, произвођача, локалних власти, туристичких организација и агенција дискутовали о могућностима за успостављање ланца набавке локалних производа за индустрију туризма.

Након  истраживање и анализа  тражње и понуде локалних производа на територији Златибора, Златара и Таре које је спроведено током септембра, октобра и новембра, ови састанци су организовани са циљем да се тестирају налази истраживања и заједнички дође до кључних препорука и акционог плана за успостављање функционалнијег ланца набавке. Кроз истраживање је анкетирано  300 туриста, 100 субјеката хотелско – угоститељског сектора, 200 пољопривредних газдинстава и 100 фирми које се баве производњом и/или прерадом локалних производа. На основу прелиминарних резултата анализе, урађени су и дубински интервјуи са 50 хотела и ресторана и 50 фирми са овог подручја.

Резултати истраживања показали су да локални производи нису довољно заступљени у туристичкој понуди и да не одговарају потребама и захтевима туриста. Са друге стране, недостатак синхронизоване промоције и сарадње свих актера  развоја туризма такође представља проблем у контексту заокруживања  туристичког производа регије Западна Србија.  Локални производи имају потенцијале, али су као последица недовољне сарадње на промоцији, од стране туриста препознати само млечни и сувомеснати производи и ракија, док су  мед, лековито биље, воћне прерађевине и зантаски производи недовољно присутни и маргинализовани. 

На основу информација и предлога који су изнети током дискусија на састанцима, припремиће се акциони план за имплементацију 3 кључне препоруке, које би средњорочно могле да допринесу решавању идентификованих проблема. На завршном догађају који је планиран у  другој половини јануара 2014., биће представљена платформа за будуће активности и пројекте свих заинтересованих страна на подручју Златибора, Златара и Таре.

Прилог ТВ Лав можете погледати овде.

Избор из конкурса

ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу бесповратних средстава у оквиру ПРОГРАМА ПОДРШКЕ МАЛИМ ПРЕДУЗЕЋИМА ЗА НАБАВКУ ОПРЕМЕ

Програм подршке малим предузећима за набавку опреме у 2019. години (у даљем тексту: Програм) спроводи Министарство привреде (у даљем тексту: Министарство) у сарадњи са Развојном агенцијом Србије (у даљем тексту: Развојна агенција) и одабраним пословним банкама и лизинг компанијама:


1.      БАНКА ПОШТАНСКА ШТЕДИОНИЦА АКЦИОНАРСКО ДРУШТВО, Београд
2.      PROCREDIT БАНКА А.Д. Београд

3.      ERSTE BANK А.Д. Нови Сад

4.      EUROBANK АКЦИОНАРСКО ДРУШТВО, Београд

5.      CRÉDIT AGRICOLE БАНКА СРБИЈА, А.Д. Нови Сад
6.      ХАЛКБАНК, Београд
1.      RAIFFEISEN LEASING ДОО Београд

2.      UNICREDIT LEASING ДОО Београд

Укупно расположива средства за реализацију Програма износе 1.000.000.000,00 динара. Општи циљ Програма јесте јачање конкурентности привредних субјеката, унапређење њиховог пословања и интернационализације, као и креирање нових радних места кроз инвестиције у опрему.

 

Избор из вести

Стратегија отварања приватних шума у Ужицу и Бајиној Башти

Након вишемесечног рада, у оквиру треће фазе БиоЕн пројекта, завршена је и публикована "Стратегија отварања приватних шума у Ужицу и Бајиној Башти". Документ је урађен од стране шумарских инжењера Ђорђа Марића и Сава Бешлића, са намером да постојећим удружењима шумовласника и њиховим члановима, као и онима који планирају да иста оснују, приближи проблематику недовољне отворености шума и понуди начине за њено ублажавање, који се превасходно тичу изградње и/или реконструкције шумских путева. Документ је за огледну територију узео подручје општина Ужице и Бајина Башта, са фокусом на три најшумовитије катастарске општине - Заовине, Кремна и Мокру Гору.

 

Тренутна посета

Имамо 143 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Регионални развој Зашто локални производи нису довољно заступљени у туристичкој понуди?