RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

„Повећање продуктивности и квалитета производње воћа у Златиборском округу“

У оквиру пројекта „Развој приватног сектора у југозападној Србији“ (ПСД), који реализује Регионална развојна агенција „Златибор“, 03. фебруара 2011. године у мотелу „Млинарев сан“ у Ариљу, одржан је други радни састанак са темом „Повећање продуктивности и квалитета производње воћа у Златиборском округу“.

Теме које су разматране на састанку односиле су се на:
- повећање броја стручних лица за пружање саветодавних услуга у циљу унапређења продуктивности и квалитета производње воћа
- чвршћу сарадња између прерађивача и произвођача воћа у циљу формирања јаче асоцијације у области воћарства
- увођење нових сорти малине са продуженим интервалом бербе током јесени погодних за конзумно паковање и намењених за тржиште свежег воћа.

Након бројних коментара и сугестија добијених од учесника, произвођача и прерађивача малине из циљаних општина Златиборског округа, договорени су и наредни кораци у циљу проналажења заједничких праваца и конкретних решења чијом би се реализацијом унапрeдила конкурентност воћарства и његово боље позиционирање на тржишту.

Избор из конкурса

Јавни позив за учешће у финансирању програма обуке за потребе послодавца за запосленог

Институција која расписује конкурс: Национална служба за запошљавање

Рок за предају документације: 30-11-2018

Тема: Запосленост
 

Избор из вести

Наставак активности БиоЕн пројекта до краја 2019.

Након успешно реализоване прве две фазе БиоЕн пројекта, које су трајале укупно 27 месеци у интервалу 2015-2017. година, пројектни тим РРА Златибор наставља са спровођењем активности усмерених на промоцију одрживе употребе биоенергије у Златиборској области, уз додатак теме - енергетска ефикасност у објектима јавне намене.

 

Тренутна посета

Имамо 145 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Подршка руралном развоју „Повећање продуктивности и квалитета производње воћа у Златиборском округу“