Представници РРА Златибор присуствовали су семинару „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“, који је одржан 31. марта у Београду, у организацији Привредне коморе Београда и Заједнице предузетника. Суорганизатори скупа су: Удружење послодаваца Србије „ Послодавац“ и удружење „Клуб првих жена“. Семинар је организован у сарадњи са компанијом „Nesk WebArt'', која послује у готово свим европским земљама.
О примењеном интернет маркетингу, основним поделама, e-mail маркетингу, дозволама и употреби, платформама за e-mail маркетинг, претплатницима, извештавању, пројектовању кампање, пословним моделима, корекцији кампање, процени успешности, социјалним мрежама као платформама за маркетинг и другим темама важним за успех у послу, говорили су: Небојша Скендеровић, Chief Executive Officer/Founder и Борис Теодосијевић, general manager компаније „ Nesk WebArt“.
Истраживања показују да су успешни људи успешни зато што континуирано раде на себи и развоју својих пословних вештина, као и да проценат таквих људи износи свега 2%. Међутим, семинару је присуствовало 200 учесника, те су послодавци, међу којима је и РРА Златибор, тако великим одзивом показали да представници МСПП сектора улажу у себе и своје запослене и да у својим дугорочним циљевима имају забележену едукацију као приоритетни циљ.