RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

„Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“

Представници РРА Златибор присуствовали су семинару „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“, који је одржан 31. марта у Београду, у организацији Привредне коморе Београда и Заједнице предузетника. Суорганизатори  скупа су: Удружење послодаваца Србије „ Послодавац“ и удружење „Клуб првих жена“. Семинар је организован у сарадњи са компанијом „Nesk WebArt'', која послује у готово свим европским земљама.

О примењеном интернет маркетингу, основним поделама, e-mail маркетингу, дозволама и употреби, платформама за e-mail маркетинг, претплатницима, извештавању, пројектовању кампање, пословним моделима, корекцији кампање, процени успешности, социјалним мрежама као платформама за маркетинг и другим темама важним за успех у послу, говорили су: Небојша Скендеровић, Chief Executive Officer/Founder и Борис Теодосијевић, general manager компаније „ Nesk WebArt“.

Истраживања показују да су успешни људи успешни зато што континуирано раде на себи и развоју својих пословних вештина, као и да проценат таквих људи износи свега 2%. Међутим, семинару је присуствовало 200 учесника, те су послодавци, међу којима је и РРА Златибор, тако великим одзивом показали да представници МСПП сектора улажу у себе и своје запослене и да у својим дугорочним циљевима имају забележену едукацију као приоритетни циљ.

Избор из конкурса

ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу бесповратних средстава у оквиру ПРОГРАМА ПОДРШКЕ МАЛИМ ПРЕДУЗЕЋИМА ЗА НАБАВКУ ОПРЕМЕ

Програм подршке малим предузећима за набавку опреме у 2019. години (у даљем тексту: Програм) спроводи Министарство привреде (у даљем тексту: Министарство) у сарадњи са Развојном агенцијом Србије (у даљем тексту: Развојна агенција) и одабраним пословним банкама и лизинг компанијама:


1.      БАНКА ПОШТАНСКА ШТЕДИОНИЦА АКЦИОНАРСКО ДРУШТВО, Београд
2.      PROCREDIT БАНКА А.Д. Београд

3.      ERSTE BANK А.Д. Нови Сад

4.      EUROBANK АКЦИОНАРСКО ДРУШТВО, Београд

5.      CRÉDIT AGRICOLE БАНКА СРБИЈА, А.Д. Нови Сад
6.      ХАЛКБАНК, Београд
1.      RAIFFEISEN LEASING ДОО Београд

2.      UNICREDIT LEASING ДОО Београд

Укупно расположива средства за реализацију Програма износе 1.000.000.000,00 динара. Општи циљ Програма јесте јачање конкурентности привредних субјеката, унапређење њиховог пословања и интернационализације, као и креирање нових радних места кроз инвестиције у опрему.

 

Избор из вести

Дигитализација националне баштине Републике Србије

Министарство за европске интеграције покренуло је 2018. године пројекат дигитализације националне културне баштине како би указало на важност обнове споменика културе у Републици Србији као и на значај коришћења средстава из ЕУ фондова у области културе и стваралаштва.

 

 

Тренутна посета

Имамо 155 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Информационо-комуникационе технологије „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“