RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

„Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“

Представници РРА Златибор присуствовали су семинару „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“, који је одржан 31. марта у Београду, у организацији Привредне коморе Београда и Заједнице предузетника. Суорганизатори  скупа су: Удружење послодаваца Србије „ Послодавац“ и удружење „Клуб првих жена“. Семинар је организован у сарадњи са компанијом „Nesk WebArt'', која послује у готово свим европским земљама.

О примењеном интернет маркетингу, основним поделама, e-mail маркетингу, дозволама и употреби, платформама за e-mail маркетинг, претплатницима, извештавању, пројектовању кампање, пословним моделима, корекцији кампање, процени успешности, социјалним мрежама као платформама за маркетинг и другим темама важним за успех у послу, говорили су: Небојша Скендеровић, Chief Executive Officer/Founder и Борис Теодосијевић, general manager компаније „ Nesk WebArt“.

Истраживања показују да су успешни људи успешни зато што континуирано раде на себи и развоју својих пословних вештина, као и да проценат таквих људи износи свега 2%. Међутим, семинару је присуствовало 200 учесника, те су послодавци, међу којима је и РРА Златибор, тако великим одзивом показали да представници МСПП сектора улажу у себе и своје запослене и да у својим дугорочним циљевима имају забележену едукацију као приоритетни циљ.

Избор из конкурса

ЈАВНИ ПОЗИВ за учешће у Програму за унапређење сарадње и подизање капацитета на регионалном и локалном нивоу

Развојна агенција Србије (у даљем тексту: РАС) кроз спровођење Програмa за унапређење сарадње и подизање капацитета на регионалном и локалном нивоу (у даљем тексту: Програм) има за циљ унапређење економског и регионалног развоја кроз јачање међуинституционалне сарадње и капацитета АРРА и ЈЛС. Подршка се реализује као суфинансирање дела оправданих трошкова пројеката, а који су усмерени на:

1.  промоцију значаја регионалног развоја и субјеката регионалног развоја, као и важности придруживања ЕУ, познавање расположивих фондова и  приоритетних пројеката за финансирање;
2.  умрежавање партнера на билатералном, мултилатералном, регионалном и локалном нивоу кроз унапређивање и јачање међуинституционалне сарадње;
3.  унапређење капацитета субјеката регионалног развоја у областима: управљање развојним пројектима, привлачење директних инвестиција и промоција извоза; приступ и повлачење средстава из различитих извора финансирања (ЕУ и други фондови);
4.  подршку за подстицање равномернијег регионалног развоја кроз реализацију међуинституционалних активности и креирање механизама подршке ММСП и предузетницима (кроз прикупљање података о потребама привреде, обраду и анализу података), односно стимулисање пословног удруживања у кластере и индустријске кластере у приоритетним секторима: индустрија машина и опреме, прехрамбена индустрија, дрвна и индустрија намештаја и индустрија гуме и пластике.
 

Избор из вести

Унапређење система управљања јавном имовином у Ужицу и Бајиној Башти

Унапређење система управљања јавном имовином у Ужицу и Бајиној Башти кроз програм Еxchange 5

Пројекат “Јавна својина за развој јавног сектора“ допринеће јачању капацитета јединица локалних самоуправа Ужица и Бајине Баште у управљању имовином и и пружању услуга јавне управе грађанима и привреди. Реализација пројектних активности има за циљ унапређење система управљања јавном имовином у складу са потребама грађана и приватног сектора који већ обавља или планира започињање пословне делатности у овим локалним самоуправама.

 

Тренутна посета

Имамо 197 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Информационо-комуникационе технологије „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“