RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

„Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“

Представници РРА Златибор присуствовали су семинару „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“, који је одржан 31. марта у Београду, у организацији Привредне коморе Београда и Заједнице предузетника. Суорганизатори  скупа су: Удружење послодаваца Србије „ Послодавац“ и удружење „Клуб првих жена“. Семинар је организован у сарадњи са компанијом „Nesk WebArt'', која послује у готово свим европским земљама.

О примењеном интернет маркетингу, основним поделама, e-mail маркетингу, дозволама и употреби, платформама за e-mail маркетинг, претплатницима, извештавању, пројектовању кампање, пословним моделима, корекцији кампање, процени успешности, социјалним мрежама као платформама за маркетинг и другим темама важним за успех у послу, говорили су: Небојша Скендеровић, Chief Executive Officer/Founder и Борис Теодосијевић, general manager компаније „ Nesk WebArt“.

Истраживања показују да су успешни људи успешни зато што континуирано раде на себи и развоју својих пословних вештина, као и да проценат таквих људи износи свега 2%. Међутим, семинару је присуствовало 200 учесника, те су послодавци, међу којима је и РРА Златибор, тако великим одзивом показали да представници МСПП сектора улажу у себе и своје запослене и да у својим дугорочним циљевима имају забележену едукацију као приоритетни циљ.

Избор из конкурса

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ПРОГРАМУ ПОДРШКЕ ПРИВРЕДНИМ ДРУШТВИМА ЗА УЛАЗАК У ЛАНЦЕ ДОБАВЉАЧА МУЛТИНАЦИОНАЛНИХ КОМПАНИЈА У 2020. ГОДИНИ

Развојна агенција Србије (РАС) обавештава да је због ванредног стања, уведеног у циљу спречавања ширења вируса ЦОВИД-19, продужено трајање Јавног позива за учешће у Програму подршке за улазак у ланце добављача мултинационалних компанија у 2020. години, за додатних 60 дана.

Развојна агенција Србије (у даљем тексту: РАС) кроз спровођење вишегодишњег Програма подршке привредним друштвима за улазак у ланце добављача мултинационалних компанија (у даљем тексту: Програм) има за циљ подршку привредним друштвима у производним делатностима да кроз унапређење својих пословних перформанси испуне услове да постану добављачи мултинационалних компанија (у даљем тексту: МНК).

 

Избор из вести

Продужетак конкурса РАС-а

Развојна агенција Србије (РАС) обавештава да је због ванредног стања, уведеног у циљу спречавања ширења вируса ЦОВИД-19, продужено трајање Јавног позива за учешће у Програму подршке за улазак у ланце добављача мултинационалних компанија у 2020. години, за додатних 60 дана.

У складу са ванредним стањем И мерама сузбијања епидемије вируса ЦОВИД 19, обавеставамо вас да смо продузили трајање ЈП за Програм стандардизоване услуге менторинга за секторе прерадјивацке индустрије, на 10.јун 2020.

 

Тренутна посета

Имамо 295 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Информационо-комуникационе технологије „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“