Регионална Развојна Агенција Златибор

Tренинг „Маркетинг позиционирање“

Тродневни тренинг на тему социјалног предузетништва, тржишног позиционирања и маркетинг планирања одржан је у Никшићу за представнике два удружења и чланове пројектног тима, у интервалу од 21. до 23. августа. Имајући у виду комплексност целокупног пројектног подухвата, који се превасходно осликава у формирању центара за израду производа од рециклираног текстила и тржишној борби за њихову одрживост, обука овог типа је била неопходна и крајње корисна.

Предавач је посебну пажњу усмерио на области предузетништва (предузетничке компетенције, социјално предузетништво, бизнис идеја и бизнис прилика) и тржишног позиционирања (анализа тржишта, маркетинг микс и маркетинг планирања), с обзиром да та два сегмента представљају највећи изазов у целокупном процесу успостављања ових центара. Наиме, две невладине организација функционишу дужи низ година на принципима непрофитног пословања у складу са својим организационом формом и законским оквиром, при чему нису имали превише контакта са реалним тржиштем. По завршетку пројектних активности, одрживост новоуспостављених процеса тражиће се углавном на том и таквом тржишту. Стога је припрема за тај тренутак пресудна и томе је овај тренинг између осталог и служио. По његовом завршетку, обе организације ће наставити да раде на јачању својих капацитета у тржишном смислу, доприносећи одрживости својих пословних иницијатива. С тим у вези, планира се израда личних маркетинг планова за оба удружења, чиме ће се детаљно разрадити маркетинг стратегија тржишног наступа.

Тренинг је спроведен од стране консултантске куће „Вига“ из Београда, а реализовала га је гђа Ана Станић, која ће и у наставку пројекта пружати менторску подршку организацијама за израду поменутих маркетинг планова.

[ngg src=”galleries” ids=”117″ display=”basic_thumbnail”]